محمد نخودی و علیرضا عبدالهی پس از کسب مدال در رقابت‌های کشتی جوانان جهان نظر خود را درباره این مسابقات بازگو کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نخودی ملی پوش وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال طلای جوانان جهان در روسیه گفت: خدا را شکر توانستم که طلای جوانان جهان را کسب کنم، سطح مسابقات بالا بود و با توجه به برگزاری رقابت‌ها در روسیه، داوران در حق بچه‌ها ناداوری می‌کردند.

نخودی با اشاره به زحمات مربیانش در کسب این قهرمانی، اظهار داشت: از مربیانم آقای حیدر سیار، آقای نیک نژاد، مربیان فعلی ام آقای سعید احمدی و کادر فنی تیم ملی تشکرمی کنم و از مردم ممنون هستم که با دعاهایشان پشت ملی پوشان هستند.

قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۲۱ درباره مبارزه فینال گفت: حریفم را در فینال دست کم گرفته بودم و کشتی از دست من در رفته بود، اختلاف کم شده، اما توانستم در ادامه کشتی را جمع کنم و بتوانم پیروز شوم.

نخودی افزود: این مدال پله‌ای برای من جهت مسابقات جهانی نروژ می‌شود و هدفم حضور در تیم بزرگسالان و گرفتن طلای المپیک است.

وی درپایان درباره اینکه چطور شد کشتی را انتخاب کرد، هم خاطر نشان کرد: پدرم خیلی به کشتی علاقمند بود و من را در سن ۶ سالگی به کشتی فرستاد و ۱۶ سالگی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و طلا و برنز نوجوانان جهان را به دست آوردم.

عبدالهی: در دیدار نیمه نهایی اشتباه کردم و امیدوارم در آینده جبران کنم

علیرضا عبدالهی ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران نیز پس از کسب مدال برنز جوانان جهان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم مدال برنز را به دست بیاورم، اما کشتی خودم را نگرفتم و حق من بیشتر از این بود و امیدوارم که بتوانم جبران کنم.

عبداللهی افزود: خیلی توانم بیشتر از سومی بود، اما متاسفانه در ثانیه آخر نیمه نهایی اشتباه کردم و کشتی از دستم در رفت. برخلاف من، اما تیم نتیجه خوبی گرفت و امروز هم امیدوارم که بچه‌هایی که فینالیست شده اند، طلا بگیرند.

وی با اشاره به درس گرفتن از اشتباهاتش در روسیه، تاکید کرد: این رقابت‌ها تجربه بزرگی برای من بود که از اشتباهاتم درس بگیرم و همان طور که اشاره کردم در رقابت‌های آینده جبران کنم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان گفت: از زحمات کادر فنی تشکر می‌کنم، همچنین از مربی خودم و خانواده ام که تلاش‌های آن‌ها باعث شد که من به اینجا برسم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار