کریمیان گفت: نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام تسلیت محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بدین شرح است:

"السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم ... "

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلی گاه ایمان و تجلی کعبه در میقات خون است.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

به راستی که عاشورا، فریاد‌های شورگستر پیامبران را دوباره در گوش‌های سنگین فرود آورد و برای همه اعصار و زمان‌ها بر فراز قله رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و با وفای ایشان و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم خداجو، حق طلب و شریف استان ایلام تسلیت عرض نموده و امید است عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله (ع) در این روز‌های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

در پایان از یکایک مردم مومن و معتقد استان ایلام می‌خواهم در آئین‌های سوگواری خود، با هدف تامین سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم و هیئات‌ها، دقت نظر ویژه داشته باشند و سلامت خود و جامعه را در اولویت قرار دهند تا ان شاءالله این ویروس منحوس برچیده شود.

دکتر محمد کریمیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.