رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از رفع مشکل سامانه واکسیناسیون برای گروه سنی جدید تا چند روز آینده خبر داد.

دهقانی فیروز آبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با توجه به این که گروه سنی متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن به تازگی برای دریافت واکسن کرونا معرفی شده اند، تاکنون امکان ثبت نام برای این گروه سنی در سامانه salamat.gov.ir فراهم نشده است.

او با اشاره به اینکه سامانه در سراسر کشور برای این گروه سنی مشکل دارد افزود: طبق پیگیری‌های انجام شده  توسط مسئولان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در روز‌های آینده مشکل سامانه برطرف و امکان ثبت نام فراهم می‌شود.

دهقانی فیروز آبادی اظهار کرد: با باز شدن سامانه برای گروه سنی ۱۳۶۰ و قبل از آن اطلاع رسانی‌ها انجام می‌شود، همچنین با مراجعه مکرر به سایت می‌توان از باز شدن سامانه اطلاع پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تعدادی از مشمولان واکسن کرونا از خراسان جنوبی به استان‌های دیگر و همچنین تعدادی از استان‌های دیگر به خراسان جنوبی برای دریافت واکسن مراجعه کرده اند تصریح کرد: مراجعه از سایر استان‌ها به استان ما خیلی کم است که به همین علت تاکنون در تامین واکسن به مشکل برنخورده ایم.

او  با اشاره به مطلع بودن مراقبین سلامت از  بیماران کرونایی اظهار کرد: روز اول مراقبین سلامت به محل قرنطینه فرد کرونایی مراجعه و در روز‌های بعدی به صورتی تلفنی برای رفع مشکلات و نگرانی به وجود آمده افراد کرونایی ارتباط برقرار می‌کنند.

دهقانی فیروز آبادی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی از ظرفیت بسیج محلات برای نظارت بر نحوه قرنطینه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.