تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورا در البرز

سرپرست پلیس راهور البرز از پیش بینی تمهیدات برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور البرز گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مراسم های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیش بینی شده است و پليس راهور با همکاری دستگاه های امنیتی با آمادگي کامل امنيت ترافیکی این ایام را تامین خواهد کرد.

او با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت راه اندازی دسته جات عزاداری در سطح شهرها، افزود: علی رغم این موضوع، پلیس راهور با برنامه ریزی های دقیق و استقرار نیروهای پیاده و خودرویی در شب و روزهای تاسوعا وعاشورای حسینی سعی در روان سازی ترافیک برای تردد عزاداران به هیئات دارد.

سرپرست پلیس راهور استان البرز گفت: از مسئولان هیئات و عموم شهروندان انتظار داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در نظر گرفتن محدودیت ها اعمال شده، همکاری لازم با خادمان خود در پلیس را داشته باشند.

او از تشکیل گروه‌های پليس ياران محرم با لباس های شبرنگ برای برقراری بهتر نظم و انضباط در محورهای منتهی به هیئت‌های عزاداری محرم خبر داد و افزود: پلیس یاران محرم با در اختیار داشتن یکسری تجهیزات و علائم مخصوص به ویژه برای حرکت در اوقات شب از بروز هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری می کنند.

سرهنگ رحمتی پور با اشاره به این که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مرکز تعویض پلاک استان تعطیل است، خطاب به عموم شهروندان گفت: تا از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار