مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت گفت: مردم استان برای کمک به اطعام حسینی نیازمندان می‌توانند با روش‌های غیرحضوری، هدایای خود را به این طرح واریز کنند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در این ایام راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی اضافه کرد: پس از شماره گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر در کمک به نیازمندان سهیم باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در اطعام حسینی اختصاص یافته است.

سهندی بیان کرد: سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی، کاهش پایگاه‌های فیزیکی با توجه به شیوع بیماری کرونا و صرفه جویی در هزینه‌ها از مزایای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پرداخت کمیته امداد به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.