رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

تمهیدات پلیس راهور برای پوشش ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا در ایلام

سرهنگ کهزادی گفت: پلیس راهور استان ایلام تمهیدات لازم را برای پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا اتخاذ کرده است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: پلیس راهور استان تمهیدات لازم را برای ایام عزاداری و به ویژه تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده می‌کند.

او افزود: بحمدالله در شب‌های گذشته پوشش ترافیکی مطلوبی در سطح معابر و در محدوده تکایا و هیئات مذهبی و... به عمل آمده و برای روز تاسوعا و عاشورا نیز تمهیدات لازم از جمله محدودیت‌های ترافیکی لحاظ شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: در جلسات هماهنگی به مسئولان هیئت‌ها و دستجات عزاداری تاکید شده علاوه بر رعایت نکات وشیوه نامه های  بهداشتی از راه اندازی دستجات عزاداران در سطح معابر عمومی و خیابان‌ها اجتناب کنند.

او به شهروندان توصیه کرد: در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری تا به مأموریت خودرو‌های امدادی و انتظامی نیز خللی وارد نشود.

سرهنگ کهزادی در پایان از عزاداران خواست: از پارک وسایل نقلیه خود در محل‌های غیر مجاز که باعث اختلال در عبور و مرور می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.