استاندار خوزستان از بخش خصوصی خواست تا با توجه به کمبود نقدینگی در استان به کمک بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ورود کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان اندیمشک گفت: در بحث کرونا در خوزستان همچون سایر استان‌ها به شدت با مشکل منابع و نقدینگی روبه رو هستیم به همین منظور از بخش خصوصی و تجار می‌خواهیم به این بخش کمک کنند.

او افزود: اگر بخش خصوصی برای کمک به بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ورود کند بسیاری از کمبود‌ها و مشکلات در این بخش حل می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: میزان بستری بیماران کرونایی در خوزستان از ۵۰۰ نفر در چند هفته گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۴۸۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۱۰ نفر در وضعیت وخیمی قرار دارند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر برگزاری آیین‌های عزاداری حسینی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، اظهار داشت: از تمامی مردم تقاضا داریم که آیین‌های عزاداری را با کمترین جمعیت و در فضا باز برگزار کنند.

سلیمانی دشتکی همچنین با اشاره به برگزاری نشست‌های بررسی پروژه‌های شهرستان‌های خوزستان افزود: در چند روز گذشته سومین دوره نشست‌های بررسی مصوبات و پروژه‌های شهرستان‌های خوزستان برگزار شد که برای رصد دقیق‌تر اجرای آنها، هفته آینده به شهرستان‌ها سفر خواهم کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.