معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روند عملیات تجسس غواصان برای یافتن جوان مفقود شده در سد کلان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر روز سه‌شنبه در بازدید از روند عملیات تجسس غواصان برای یافتن جسد غرق شده در سد کلان، گفت: حدود ۱۰ روز پیش جوانی ۳۵ ساله همراه با خانواده و اقوام خود به سد کلان حضور میدا کردند و علی‌رغم تمام هشدارها، نصب علائم هشداردهنده و اعلام منابع امور آب و ستاد مدیریت بحران شهرستان مبنی بر ممنوعیت شنا در سد کلان، وی با اختیار خود اقدام به شنا می‌کند که متاسفانه غرق شده و هنوز جسد وی پیدا نشده است.

او با بیان اینکه از لحظات اولیه تیم‌های غواصان هلال احمر و سازمان آتش‌نشانی ملایر در محل حضور پیدا کرده و شروع به جستجو برای یافتن جوان غرق شده کردند، افزود: پس از گذشت ۶ روز و به نتیجه نرسیدن جستجوها، با پیگیری معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و ستاد بحران شهرستان با هماهنگی ستاد بحران استان همدان، اکیپی از سازمان هلال احمر استان به مدت سه روز عملیات جستجو را انجام دادند که مدیرعامل سازمان هلال احمر نیز بازدیدی از سد کلان داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: امروز نیز با هماهنگی مهندس ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و ستاد بحران شهرستان، اکیپی از غواصان متخصص با هماهنگی ستاد بحران استانداری همدان و استانداری کردستان از مریوان اعزام شدند که تا لحظاتی دیگر در محل سد کلان مستقر خواهند شد.

فارسی با بیان اینکه تیمی از غواصان کرج و ارتش نیز با هماهنگی خانواده افشاری مشغول به تجسس در سد کلان هستند، اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان عملیات جستجو همچنان ادامه دارد و از مردم و شهروندان ملایری می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کرده و از آمدن به سد کلان جدا پرهیز کنند

او از خانواده افشاری نیز درخواست کرد: آرامش خود را تا پیدا شدن فرزندنشان حفظ کنند تا با توکل بر خدا و تلاش اکیپ‌های غواصی جسد به زودی پیدا شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکیدکرد: با کسانیکه به عمد در این زمینه جوسازی کنند و در فضای مجازی به این موضوع دامن بزنند، به شدت برخورد می‌شود.

فارسی گفت: در بازدید امروز نیز مقرر شد تیم‌های غواصی هلال احمر، آتش‌نشانی و تیم‌هایی که از بانه می‌آیند، با مسئولیت ستاد بحران شهرستان زیر نظر مهندس باویسی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخش خصوصی با مسئولیت خانواده افشاری به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.