با نصب و راه اندازی سایت جدید همراه اول در منطقه ابوالعباس روستای چلچلک شهرستان باغملک پوشش شبکه ارتباطی همراه اول در این منطقه تقویت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در ادامه توسعه شبکه ارتباطات سیار در خوزستان و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر‌ها و روستا‌ها و به منظور رفع مشکلات پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، با نصب تجهیزات و افزایش ظرفیت سایت پرسرعت منطقه ابوالعباس روستای چلچلک باغملک با تکنولوژی ۲G، ۳G پوشش شبکه آنتن دهی روستای چلچلک شهرستان باغملک بهینه سازی و تحت پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

براساس این گزارش ایجاد و برقراری عدالت ارتباطی در دسترسی به بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطات سیار، از جمله اهداف اصلی مخابرات منطقه بود که در عمل بر ظرفیت شبکه ارتباطی استان افزوده شد.

گفتنی است با توجه ورودبه پیک ۵ کرونایی و محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد کرونا و نیازمندی مردم به دیتای پر سرعت، مخابرات منطقه خوزستان اقدام به نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت و ارتقای تکنولوژی سایت‌ها به منظور تقویت و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و با هدف بهبود کیفیت و ارائه خدمات مبتنی بر سرویس‌های تلفن همراه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.