رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی ۲۰۰ خودرو از این استان به مبدأ بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از زمان آغاز محدودیت‌ها ۴۵۰ خودروی غیربومی در محور‌های ارتباطی استان مشمول جریمه نقدی شدند و ۲۰۰ خودرو نیز به مبدا عودت داده شد.

او افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان حضور دارند و با قوت از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نیرو‌های هلال‌احمر، اورژانس، عوامل انتظامی و بسیج در کنترل تردد‌ها در مبادی ورودی و خروجی همکاری دارند، همچنین گشت‌های خودرویی بر تردد خودرو‌های غیربومی در محور‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته نظارت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


نوربخش با اشاره به نحوه ورود خودرو‌های پلاک غیربومی ساکن چهارمحال و بختیاری که به واسطه شغل در استان‌های مجاور حضور دارند، گفت: این خودرو‌ها پس از کنترل مدارک می‌توانند به استان وارد شوند.

او افزود: برای جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی، موانع فیزیکی در مبادی ورودی و خروجی ایجاد شده است.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری از رانندگان خواست از تردد‌های غیرضروری در محور‌های ارتباطی خودداری کنند تا جلوی انتشار ویروس گرفته شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار