مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز:

بیماران سرطانی نگران پرداخت هزینه‌های درمان نباشند

سیاف گفت: امور درمانی بیماران مبتلا به سرطان در اهواز در درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) به صورت رایگان انجام می‌شوند.

سیمین سیاف مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه درمان بیماری‌های صعب العلاج هزینه‌های بسیاری بر مبتلایان تحمیل می‌کند، افراد درگیر با بیماری سرطان برای تکمیل مراحل درمانی و بهبودی نیاز به کمک‌های مالی دارند.

او با بیان اینکه درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) وابسته به موسسه خیریه حضرت سید الساجدین (ع) با کمک‌های خیرین و نیکوکاران احداث شده است، افزود: همه امور درمانی برای افراد مبتلا به سرطان در این درمانگاه به صورت رایگان انجام شده و درآمد‌های این مرکز درمانی نیز صرف امور خیریه می‌شود.

سیاف اظهار داشت: کسانیکه تمایل دارند در امور خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت داشته باشند، می‌توانند صندوق صدقات خیریه را از این موسسه برای استقرار در منازل، اداره ها، فروشگاه‌ها و اماکن عمومی تحویل بگیرند و با پُر کردن آن‌ها با مبالغ هرچند اندک و تخلیه صندوق‌ها به دست همکاران، ما را در ادامه فعالیت‌های خیر یاری دهند.


بیشتر بخوانید:

خرید ۳ کپسول اکسیژن برای کرونایی‌ها


این مقام مسئول تصریح کرد: طی روز‌های اخیر ۳ کپسول اکسیژن از محل کمک‌های مردمی و خیرین خریداری و به صورت امانت در اختیار بیماران کرونایی نیازمند این وسیله حیاتی قرار گرفت، همچنین یک دستگاه واکر و یک عدد تشک مواج به یک جوان دچار ضایعه قطع نخاعی اهدا شده است.

مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز بیان داشت: خیرین می‌توانند با حضور در موسسه به نشانی: اهواز، خیابان سی متری، چهارراه زند، نبش خیابان شهید هلالی یا تماس با شماره تلفن ۰۶۱۳۲۳۲۹۴۲ و یا واریز کمک‌های نقدی به کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۷۲۶۶۷۳ به نام بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با موسسه اعلام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.