شهری در هند با کبوترهایی میلیونر

کبوترهایی در راجستان کشور هند وجود دارند که به عنوان کبوترهای مولتی میلیونر بین مردم شناخته می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ژئو؛ داستان‌های میلیونر‌هایی که در ایالت راجستان هند زندگی می‌کنند در سراسر جهان مشهور است. اما درباره شهری که حتی کبوتر‌ها نیز در آن میلیونر هستند، اطلاعات کمی وجود دارد. کبوتر‌های شهر جاسناگار در راجستان به عنوان کبوتر‌های مولتی میلیونر در جهان شناخته می‌شوند، زیرا اموالی به ارزش چندین میلیون روپیه به نام آن‌ها ثبت شده است. این کبوتر‌ها بدون اینکه چیزی درباره پول و دارایی بدانند، صاحب ثروت هستند.


بیشتر بخوانید


اموالی که به نام این کبوتر‌ها ثبت شده شامل چندین هکتار زمین، سپرده‌های نقدی و چندین مغازه است. جزئیات نشان می‌دهد که ۲۷ فروشگاه به نام کبوتر‌ها در این شهر وجود دارد. گذشته از آن، سپرده‌های نقدی به ارزش ۳ میلیون روپیه و ۱۲۶ زمین نیز متعلق به کبوتران است.

پرابوهینگ راجپوروهیت، یکی از ساکنان این شهر گفت ۴۰ سال پیش، شرکتی به نام Trust Kabutaran در این شهر با الهام از سنت‌های قدیمی اجدادش مردم را به تامین آب و غذای پرندگان تشویق کرد. وی در ادامه گفت که حدود ۲۷ مغازه در شهر ساخته شده که از پرندگان محافظت می‌کند و به آن‌ها غذا می‌دهد.

شهری در هند با کبوترهایی میلیونر

کمک‌های مردمی باعث شد که کبوتر‌ها پولدار و پولدارتر شوند و این رویه تا جایی ادامه پیدا کرد که مسئولان جمع آوری کمک‌ها برای پرندگان، توانستند از طریق همین کمک‌های مردمی فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی را تاسیس کنند. چون پول خرید املاک از طریق کمک‌های جمع شده برای کبوترها هزینه شده، فروشگاه‌ها به نام آن‌ها ثبت می‌شوند. مغازه‌هایی که با پول مردم خریداری شده به خودشان اجاره داده می‌شود و درآمد حاصل از آن نیز در بانک سرمایه گذاری می‌شود.

گفتنی است که اجاره این مغازه‌ها که مالکشان کبوتر‌های شهر هستند، در ماه برابر با ۸۰ هزار روپیه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
پول شويي جديد
آخرین اخبار