رئیس دادگستری راور گفت: زندانیان به حال خود رها نمی‌شوند و دستگاه قضا برای باز اجتماعی شدن آن‌ها از طریق برنامه‌های اصلاحی اهتمام جدی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرحبخش رئیس دادگستری راور و برشان معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان مرکزی کرمان به منظور تحقق اهداف عالی قوه قضائیه، اجرای راهبرد‌های سند تحول قضایی، دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان و آیین نامه اجرایی سازمان زندان‌ها، به صورت چهره به چهره با مددجویان زندان کرمان دیدار کردند.

همزمان با این بازدید از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استوار زاده معاون دادستان و کارمندان اداری واحد اجرای احکام کیفری از محل دادگستری راور مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان راور که در زندان کرمان سر می‌برند، بررسی شد.

در حاشیه این بازدید، رئیس دادگستری شهرستان راور ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی، برخورد با مجرم از طریق پیشگیری و اصلاح سازی مجرمان است و افرادی که زندانی می‌شوند، رها نمی‌شوند، بلکه مورد توجه هستند و دستگاه قضا برای باز اجتماعی شدن آن‌ها از طریق برنامه‌های اصلاحی اهتمام جدی دارد.

فرحبخش با تاکید بر تزکیه نفس و خودسازی و انجام کار فرهنگی در محیط زندان افزود: زندان فرصت مناسبی برای توبه، تدبر و تفکر بر اعمال گذشته است و مددجویان با انجام امور فرهنگی به خصوص تلاوت و حفظ قرآن بیشترین استفاده و بهره را از این فرصت نصیب خود می‌کنند.

در پایان مددجویان به بیان مسائل و مشکلات قضایی خود پرداختند و رئیس دادگستری راور در خصوص رفع موانع و مشکلات قضایی دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.