مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از پرداخت ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در ایام دهه اول ماه محرم اجرا می‌شود.

او افزود: از ابتدای امسال تا قبل از آغاز ماه محرم با کمک همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و همچنین خیرین و مردم، ۱۰۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض و همچنین ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

هنری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلاتی پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه با محوریت مساجد و هیئات مذهبی برگزار می‌شود که در این امر همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی همکاری دارند.

او با اشاره به اوج گیری مجدد بیماری کرونا در استان ادامه داد: خانواده‌های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا در اولویت کمک‌های معیشتی قرار دارند.


هنری با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی فی ما بین ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان، امامان جمعه و فرمانداران با دبیری مجموعه سپاه برگزار شده است بیان کرد: توزیع کمک‌های مومنانه در شهرستان‌ها آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام محرم بخشی از نذورات تبدیل به بسته‌های حمایتی و یا سایر کمک‌های مورد نیاز مردم می‌شود گفت: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به تمامی پایگاه‌های بسیج در مساجد و حوزه‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار