دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود با وزیر آموزش و پرورش پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود با وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با وجود اینکه جوان است ولی با برنامه است. 

جلالی ادامه داد: مشکلات آموزش و پرورش، بسیار است و با توجه به گستردگی آن، مباحث مختلفی باید در آن مدیریت شود. 

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو نظر در مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی جوان آموزش و پرورش وجود دارد، برخی معتقدند یک فرد جوان و غیر مجرب است و نمی تواند از عهده وظایف این وزارت خانه برآید و برخی معتقدند که این فرد جوان می‌تواند مشکلات آموزش و پرورش را حل کند. 

نماینده حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در مجلس یازدهم  افزود: کمیسیون فرهنگی نظر منفی نسبت به این وزیر پیشنهادی ندارند. ولی در مجلس شورای اسلامی روی هیچ کدام از وزرا اجماع وجود ندارد. معمولا افراد ناشناخته که شهرتی ندارند و قبلا مسئولیتی نداشتند با عدم اجماع رو به رو هستند. 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افرادی که شهرت ندارند افراد با برنامه ای هستند. آموزش و پرورش در رتبه بندی معلمان مشکلات زیادی دارد که وزیر پیشنهادی در این زمینه برنامه های جدی دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
مهم اینه نود درصد مخالف این وزیر هستند این وزیر بخیل است
آخرین اخبار