مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: انفجار پیک نیک در محله «مکریان» این شهر موجب آتش سوزی در طبقه هشتم و مسمومیت ۳ نفر از ساکنان آن شد.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی حوادث آتش سوزی در مجتمع مسکونی هنرمندان این شهرستان ۳ نفر از ساکنان دچار سوختگی و مسمومیت ناشی از استنشاق دود حاصل از آن شدند.

وی افزود: این حادثه در محله مکریان، ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه دیشب و بر اثر انفجار پیک نیک در بالکن مجتمع رخ داده که بلافاصله ۲ خودروی آتش نشانی با ۶ مامور به محله حادثه اعزام و مانع از سرایت آتش به سایر واحد‌ها و طبقات شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بر اثر این حادثه سقف کاذب بالکن طبقه هشتم و قسمتی از وسایل منزل در آتش سوخت، اضافه کرد: پس از مراحل اولیه درمان، افراد مصدوم به کمک اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد اذعان کرد: علت این حادثه، بی احتیاطی و سهل انگاری صاحب خانه در استفاده از وسایل گازسوز بوده است.

این مقام مسئول از شهروندان خواست برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.