معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ایمان اکبری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد گفت: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج برای نخستین بار در دهه اول محرم اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر کرده است.

اکبری هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه، شناخت بهتر قیام عاشورا و تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‌های عزاداری در نقاط مختلف استان عنوان کرد.

او با بیان اینکه هر عکاس می‌تواند با ارسال ۵ عکس در مسابقه شرکت کند اضافه کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند علاوه بر تهیه عکس از مراسم‌های عزاداری در دهه اول محرم امسال، عکس‌های آرشیوی مراسم عزاداری در سال‌های گذشته را به دبیرخانه این مسابقه در جهاد دانشگاهی استان ارسال کنند.

اکبری ادامه داد: عکاسان و علاقمندان آثار خود را با موضوع به تصویر کشیدن مراسم و آئین‌های عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم در قالب cd به شکل حضوری به آدرس یاسوج، بلوار بویراحمد، نبش کاشانی ۵ جهاد دانشگاهی استان، معاونت فرهنگی و یا با شماره تلفن‌های:۰۹۱۷۹۴۱۲۰۲۲- ۰۹۳۷۳۴۱۵۰۰۹ از طریق تلگرام و واتساپ (به صورت فایل) ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان گفت: ضروری است هر عکاس نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس را به طور کامل مطابق با برگه فراخوان تکمیل نموده و به همراه آثار ارسال کند.

او آخرین مهلت ارسال آثار را ۶ مهرماه امسال اعلام کرد و افزود: به ۵ اثر برگزیده این مسابقه جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.