رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ارزش افزوده در صنایع پتروشیمی بسیار بالا است و باید این صنایع در استان توسعه و گسترش پیدا کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به وجود ذخایر نفتی در استان نباید از ظرفیت صنایع پتروشیمی در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار غافل ماند و لازم است این صنایع در خوزستان توسعه و گسترش پیدا کنند.

او با بیان اینکه امروزه صنایع پتروشیمی در بحث اقتصادی حرف اول را در جهان می‌زند و کشوری موفق است که نفت خام را تبدیل به صنایع پتروشیمی کند، افزود: در مسیر توسعه واحد‌های تولیدی و صنایع پتروشیمی دستگاه قضایی خوزستان همکاری و هم افزایی لازم را پیرامون رفع مشکلات آن‌ها خواهد داشت.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: باید راهکارا‌های مناسبی ترتیبی اتخاذ شود که واحد‌های تولیدی در استان مواد اولیه خود را بدون دغدغه و مشکلاتی از پتروشیمی‌ها تهیه نمایند.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به محرومیت‌های استان خواستار توجه ویژه دولت جدید به رفع مشکلات این استان شد و ادامه داد: اگر قرار است خوزستان در دولت جدید به عنوان استان ویژه و برای آن استاندار ویژه انتخاب کند باید امتیازات ویژه‌ی برای این استان برای محرومیت زدایی قائل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار