رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شورا از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و موفقیت آن استفاده خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در مراسم معرفی سرپرست شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: برای توسعه و عمران شهر و جلب رضایت مندی شهروندان، همگان و به ویژه شورا و شهرداری باید همدل باشند.

او همچنین با قدردانی از نیروهای شهرداری افزود: در زمان حضور در فرمانداری، در اولین گام از کارکنان حمایت کردم و در اینجا نیز به طور قطع از کارکنان زحمتکش و خدوم شهرداری حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: برای ارائه خدمت صادقانه و بی منت باید با باتدبیر و خوش رویی با ارباب رجوع خودداری کرد.

پورکبگانی گفت: در انجام کار‌ها باید سلیقه و دلسوزی داشته باشیم تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر شورا و شهرداری در امور باشیم. مه ما در کنار هم خواهیم بود تا بتوانیم کار‌های بسیار خوبی در شهر رقم بزنیم.

او افزود: شورای ششم بوشهر تنها با هدف خدمت و آبادانی بوشهر پا به عرصه گذاشته است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: در همین ابتدای کار نیز به شهروندان فهیم بوشهری متعهد می‌شویم که تا آخرین روز کاری فقط و فقط برای پیشرفت روزافزون بوشهر تلاش کنیم.

پورکبگانی گفت: در این مسیر شورا از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و موفقیت آن استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.