سرپرست شهرداری بوشهر گفت: روند اجرای طرح تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی واقع در میدان مطهری به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان این شهر شتاب می گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله کردگار سرپرست شهرداری بندر بوشهر در نخستین نشست کاری خود که با موضوع بررسی روند اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی برگزار شد، بیان کرد: در اجرای این طرح تاخیر زیادی صورت گرفته است که با این شرایط تاخیر دوباره در اجرای آن به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

او افزود:در صورت حضوری بودن فعالیت مدارس اجرا نشدن این طرح دشواری‌های زیادی برای شهروندان به همراه دارد از این رو باید زمینه برای اجرای هرچه پرشتاب تر طرح فراهم شود.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: اجرای طرح‌های نیمه تمام در اولویت های اصلی شهرداری بندر بوشهر قرار دارد و در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها استفاده خواهد شد.

کردگار عنوان کرد: اجرای طرح‌های عمران شهری در بازه زمانی تعیین شده در اولویت‌های شهرداری است تا حق و حقوقی از شهروندان ضایع نشود.


بیشتر بخوانید


او گفت: در این زمینه مهم‌ترین ظرفیت، وجود شورایی پایِ کار و همدل است که بدون شک با این روحیه می‌توان طرح‌های مختلف و متعددی را برای شهروندان بوشهری اجرایی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.