سخنگوی صنعت برق استان سیستان و بلوچستان گفت: تمامی گروه های عملیاتی حوادث و اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان، آماده رسیدگی به حوادث احتمالی در حوزه برق و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به هم استانی ها در ایام تعطیلات هستند.

 رضوانی  سخنگوی صنعت برق استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:با هدف تأمین آسایش هم استانی های گرامی به ویژه بیماران مبتلا به کرونا، مرکز پایش شبکه های توزیع برق و تمامی گروه های عملیاتی حوادث و اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان، آماده رسیدگی به حوادث احتمالی در حوزه برق و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به هم استانی ها در ایام تعطیلات هستند.

 رضوانی افزود: ارائه خدمات به صورت شبانه روزی با هدف پیشگیری از بروز هرگونه اختلال در تأمین برق مشترکان به ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می شود.

وی با اشاره به لزوم تداوم مصرف بهینه انرژی، از مشترکین گرامی خواست تا با جدی گرفتن راهکارهای مدیریت مصرف به ویژه کاهش مصارف سرمایشی و عدم استفاده از لوازم برق پرمصرف به صورت همزمان، یاریگر صنعت برق در تأمین برق پایدار مشترکین خانگی و مراکز درمانی باشند.

رضوانی گفت: در این ایام رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم از طریق سامانه هوشمند مراکز اتفاقات ۱۲۱ و یا «اپلیکیشن برق من» امکان‌پذیر است.

 سخنگوی صنعت برق استان اضافه کرد: «اپلیکیشن برق من» تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان را در بر می گیرد و با توجه به شرایط بحرانی کرونا، هم استانی های گرامی می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار