محمدبیگی با اشاره به دلایل کمبود توزیع سرم گفت که با تدابیر اندیشیده شده، مشکلی بابت تامین سرم نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه محمد بیگی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور در برنامه مثبت سلامت شبکه سلامت اظهار کرد: از یک شرکت سرم سازی به صورت شبانه بازدید داشتیم؛ شرکتی که مورد بازدید واقع شد تامین‌کننده تعداد زیادی سرم در ماه‌های آینده خواهد بود و لذا کمبودی از این حیث نخواهیم داشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل اورهال کردن یکی از شرکت‌ها با کمبود سرم مواجه شدیم،  عنوان کرد: این در حالی بود که می توانستیم با مدیریت صحیح،  توزیع سرم داشته باشیم البته برای ماه‌های آینده مشکلی در تولید سرم نخواهیم داشت.

محمد بیگی با اشاره به بحران کرونا در کشور اظهار کرد: تغییر ترکیب ستاد ملی مقابله با کرونا هرچه سریعتر باید اتفاق بیفتد لذا نقش نمایندگان مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا باید پررنگ تر شود، متاسفانه گزارش‌هایی که وزارت بهداشت به مجلس ارائه می‌دهد در خیلی از مواقع شفاف و گویا نبوده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: بهتر است زودتر وزیر بهداشت و سایر وزرا معرفی شوند و با مدیریت سریع تر این موضوع را بتوانیم به سرانجام برسانیم، ۱۲۱ هزار خودرو از تهران خارج شدند لذا باید میزان نظارت ها افزایش پیدا کند و مردم مسئولیت اجتماعی خودشان را باید بپذیرند.

او بیان کرد: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند، تعطیلی پنج روزه برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ناقص است اما در میزان بروز و شیوع بیماری می‌تواند موثر باشد هرچند متاسفانه برخی برعکس عمل می‌کنند و از تعطیلات به عنوان فرصت برای دورهمی و مسافرت استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
مگه نمیگن رمدسیویر کشنده اس و در جهان استفاده نمیشه چرا شما تازه دارید به همه میزنید مافیای دارو
آخرین اخبار