مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان گفت: روزانه ۱۰۰۰ ماسک در خیابان‌های اصلی، ادارات، پارک‌ها، بازار و مراکز پرتردد کاشان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با شیوع کرونا هر کسی در حد توان خود سعی در قطع زنجیره این بیماری دارد، اما بسیجیان در همه عرصه‌های مبارزه با این بیماری حضوری فعال داشته‌اند.

بسیجیان با حضور در اماکن عمومی و پرتردد، همراه با تذکر لسانی برای استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک را به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

حسین آرامش مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان با بیان اینکه کرونا در شهرستان کاشان فراگیر شده است، گفت: با توجه به شیوع گسترده موج پنجم کرونا روزانه جان تعداد زیادی از هم‌وطنان گرفته می‌شود.

وی اظهار کرد: جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی با مشارکت گسترده گروه‌های تذکر لسانی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اقدام به توزیع ماسک رایگان در سطح شهرستان کرده است.

مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان ادامه داد: در این طرح که از ابتدای محرم و دهه امربه‌معروف و نهی از منکر شروع شده است روزانه ۱۰۰۰ ماسک در خیابان‌های اصلی، ادارات، پارک‌ها، بازار و مراکز پرتردد توزیع می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.