ممبینی گفت: از جامعه بزرگ اصناف تقاضا داریم با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، امروز، ۲۵ مردادماه، در پیامی از جامعه اصناف و بازاریان خواست، همچنان با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی دقت مضاعف داشته باشند.

در پیام سعید ممبینی آمده است:

«جامعه عزیز اصناف کشور

سلام علیکم؛

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان و نیز با آرزوی قبولی توسلات و عزاداری‌ها، به استحضار می‌رساند متأسفانه خیز جدید بیماری کرونا با گونه دلتا در کشور موجب شده که در روز‌های اخیر، مکرراً رکورد موارد ابتلا بیماری در کشور شکسته شود و متأسفانه آمار مرگ‌ومیر به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یابد. افزایش میزان بستری‌ها و اشغال بیش از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجب دشواری خدمات به بیماران توسط کادر درمانی شده است.

شرایط مذکور سبب شده دولت محدودیت‌های جدیدی برای رفت‌وآمد‌ها و فعالیت ادارات و کسب‌وکار‌ها در روز‌های آتی لحاظ کند. قابل درک است که استمرار این محدودیت‌ها برای اصناف و بازاریان کشور که از ابتدای شیوع ویروس کرونا متحمل خسارات بی‌شمار شده‌اند، باعث خستگی و دل‌زدگی شده است، اما قطعاً اگر سنگر مقابله با ویروس را ترک کنیم، مدافعان سلامت به تنهایی قادر به محافظت از جان خیل عظیم آسیب دیدگان از حملات ویروس نخواهند بود.

از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان عزیز تقاضا داریم همچنان با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند تا به مدد الهی و پیگیری مسئولان در تأمین و توزیع واکسن، شاهد از بین رفتن سریع‌تر این ویروس منحوس از سطح جامعه باشیم.

همچنین لازم است تمامی همکاران گران‌قدر ما در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور و بازرسی‌های ذی‌ربط، استراتژی سخت‌گیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال کنند و نسبت به دستورالعمل های مربوط به شاغلین واحد‌های صنفی و همچنین آنچه مربوط به مشتریان است تذکرات جدی‌تری صورت پذیرد».


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
شما از بازار روز تا سوپری کمتر می بینی ماسک زدن
آخرین اخبار