براتی از اختصاص ۳۰ دستگاه پنل خورشیدی به اداره توزیع برق باغملک به منظور تحویل به عشایر کوچرو ساکن در شهرستان خبر داد.

براتی مدیر توزیع برق باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تبریک ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ۳۰ دستگاه پنل خورشیدی ویژه عشایر کوچرو در فاز دوم به این اداره اختصاص داده شده که در اسرع وقت به خانوار‌های هدف تحویل داده می‌شوند.

او با بیان اینکه در فاز اول نیز تعداد ۵۶ دستگاه تخصیص داده شد که در خرداد ماه امسال با حضور موسوی مدیر کل امور عشایر خوزستان بین عشایر واجد شرایط این شهرستان توزیع شدند، افزود: خدمت به این قشر زحمتکش، مولد و مرزبانان همیشگی و مقاوم ایران اسلامی و بهره مندی نسبی از نعمت روشنایی و برق از جمله اهداف این اقدام هستند.

براتی قابلیت حمل آسان و استفاده در مناطق گرمسیری و سردسیری را از جمله مزایای پنل‌های خورشیدی عنوان کرد و اظهار داشت: هنگام تحویل دستگاه‌های مذکور، آموزش‌های لازم و روش‌های صحیح استفاده از آن‌ها از سوی کارشناسان مدیریت توزیع برق باغملک به بهره برداران ارائه می‌شوند.

مدیر توزیع برق باغملک در پایان از تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری مدیرعامل و معاونت شرکت توزیع برق خوزستان، مدیرکل امور عشایر استان و رئیس امور عشایر شهرستان در تهیه و توزیع پنل‌های خورشیدی تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.