رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: اگر شرایط برای برگزاری مسابقات به شکل رفت و برگشت فراهم نباشد، بدون شک شیوه برگزاری مسابقات را تغییر خواهیم داد.

شهرام عظیمی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: لیگ برتر سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم از اواخر مهر ماه با یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. برگزاری رفت و برگشتی بازی‌های لیگ به درخواست خود باشگاه‌ها است. ما قبل از برنامه ریزی برای لیگ نشستی را با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار کردیم و در این نشست نمایندگان باشگاه‌ها رای به برگزاری مسابقات لیگ به صورت رفت و برگشت دادند.

او افزود: در ادامه هم بر اساس آیین نامه مسابقات، لیگ برتر مردان با ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. ما چند مدل برگزاری مسابقات را به باشگاه‌ها ارائه دادیم که آن‌ها در خواست کردند مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شوند.

عظیمی در خصوص این که آیا ممکن است شیوه برگزاری مسابقات لیگ تغییر کند یا خیر، گفت: شرایط همه گیری ویروس کرونا را هیچ کس نمی‌تواند پیش بینی کند که در اواخر مهر ماه وضعیت به چه شکل خواهد بود. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که نتوانیم مسابقات لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم، بدون شک شیوه برگزاری مسابقات را تغییر خواهیم داد. تا به امروز طبق آخرین تصمیم گیری‌ها مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد.

او ادامه داد: هر شرایطی به وجود آید، ما سریعا نسبت به آن واکنش نشان خواهیم داد؛ چرا که نمی‌خواهیم بازیکن یا مربی آسیب ببینند و درگیر ویروس کرونا شوند. سلامتی بازیکنان و اعضای باشگاه ها در اولویت فدراسیون است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار