فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: روزانه بیش از ۹۰ بسیجی در حوزه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: توسط سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با بکارگیری طرح شهید سلیمانی و تمام ظرفیت‌های سپاه شهرستان، روزانه بیش از ۹۰ بسیجی در حوزه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

سرهنگ  طاهرخانی افزود: عمده فعالیت این بسیجیان اطلاع رسانی در سطح شهر به صورت خودرویی، فعالیت گروه‌های آمرین به صورت تیم‌های دو نفره درسطح شهر و کمک به مراکز بهداشت (نوبت دهی، ایجاد نظم و انظباط، امنیت و ثبت سامانه آموزش بسیجیان جهت کمک به واکسیناسیون عمومی شهرستان)، برپایی ایستگاه سلامت، توزیع ماسک و بسته‌های حمایتی می‌باشد.

او اضافه کرد: سپاه ناحیه امام رضا (ع)، از ۲۰ مرداد تا کنون، با همت جهادی در ایام شیوع ویروس کرونا، نقش مهمی را در سطح شهرستان ایفا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز از حضور فعال بسیجیان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و گروه جهادی تقدیر کرد و افزود: با لزوم واکسیناسیون عمومی در این فرآیند ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان البرز جهت آموزش تخصصی به شبکه بهداشت معرفی شده اند.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه عنوان کرد: روزانه بیش از ۲ هزار ماسک توزیع و تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی برای افراد نیازمند مبتلا به کرونا توزیع شده است که بسته‌های حمایتی دیگری نیز با کمک خیرین در حال آماده شدن برای توزیع می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار