سرباززاده خسروشاهی گفت: در تعطیلات ناشی از همه‌گیری کرونا، به سامانه‌های غیرحضوری شرکت مخابرات ایران مراجعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نادر سرباززاده خسروشاهی معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: به منظور بهره مندی سایر اقشار مردم از سامانه های غیرحضوری مخابرات در ایام کرونا خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات ایران راه اندازی شده و امیدواریم که مردم برای دریافت خدمات مخابراتی به این سامانه ها مراجعه کنند.

خسروشاهی با تاکید بر اهمیت استفاده از سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزود: لازم است که مشترکین به منظور جلوگیری از احتمال ابتلا به بیماری کرونا، آشنایی بیشتری با سامانه‌ی ارائه خدمات غیرحضوری داشته باشند.

معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان سامانه های مختلف از جمله سامانه ۲۰۰۰ برای دریافت و پرداخت غیر حضوری کارکرد تلفن ثابت، شماره گیری #۲۰۲۰* با تلفن همراه برای خدمات حوزه اینترنت، تلفن ثابت، قبوض، اعلام خرابی، شماره ۲۰۱۱۷ به منظور اعلام خرابی تلفن ثابت، سامانه ۲۰۲۰ برای پشتیبانی اینترنت پرسرعت، ۲۰۱۰ سامانه پاسخگویان مشتریان تجاری، ۱۱۸ مرکز اطلاعات تلفنی مشترکین، ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی و ۹۹۹۰ مرکز تماس همراه اول از جمله سامانه‌های ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین هستند.

وی گفت: ضمنا مشترکین میتوانند علاوه بر سامانه های ذکر شده از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی مخابرات ایران www.tci.ir و adsl.tci.ir از خدمات مخابراتی بهره مند شوند.

خسروشاهی ادامه داد: بر اساس اعلام مدیر انجمن دفاتر پیشخوان در ایام تعطیلی مربوط به ستاد کرونا در شیفت صبح از ساعت ۹ الی ۱۴ آماده خدمت رسانی می باشند، لذا مردم برای انجام فعالیت‌های خود در این ایام میتوانند از این سامانه ها استفاده نمایند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.