فرماندار هشترود با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی از سوی همه اقشار مردم گفت: تنها ۱۲ درصد مردم شهرستان هشترود از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان  فرماندار هشترود گفت: در حال حاضر تنها راه پیشگیری و مبارزه با  بیماری کرونا، رعایت بهداشت فردی و رعایت ضوابط بهداشتی است.

او گفت: سرعت انتشار ویروس کرونای سویه دلتا زیاد است و بر اساس ابلاغیه و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، مقرر شده تا تنها واحد‌های صنفی در گروه شغلی یک با رعایت ضوابط بهداشتی مجاز به فعالیت باشند.

امینیان افزود: مشاغل گروه یک که ضرورت کمتری دارند در صورت تمایل و به منظور سهیم شدن در این مشارکت و عزم همگانی مبارزه با بیماری می‌توانند با سایر صنوف همگام شوند.

فرماندار هشترود تاکید کرد: اگر موارد لازم رعایت نشود، آمار افزایشی ادامه خواهد داشت و از شهروندان می‌خواهیم ستاد مقابله با کرونا را یاری دهند تا از پیک پنجم هم عبور کنیم.

او تعداد کل مبتلایان کرونا  را تاکنون ۳ هزار و ۱۰۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این‌ تعداد هزار و ۵۰۳ نفر مرد و مابقی زن و هزار ۵۰۹ نفر شهری و مابقی روستایی هستند.

امینیان گفت: متاسفانه تاکنون ۷۶ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

او گفت: شهرستان هشترود در تزریق واکسن کرونا در استان آذربایجان شرقی رتبه ۸ را دارد و تاکنون ۱۹ هزار و ۴۲۶ دز واکسن وارد شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار