فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از کامیونت ایسوزو در محور نیکشهر –ایرانشهر خبر داد.

محمود رضا صادقی فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر ا در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: ماموران یگان تکاوری شهرستان نیکشهر هنگام گشت زنی در محور "نیکشهر – ایرانشهر" به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و با دستور ایست آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۷ دستگاه پمپ آب، ۸ دستگاه دوچرخه، ۳۸۹ قلم انواع لوازم آرایشی، ۷۲ عدد چراغ قوه، ۲۴۰ عدد پیچ گوشتی، ۱۰۰ دستگاه ترازو دیجیتال، ۶۲ قوطی شربت، ۲۴ قوطی چای، ۱۰۰ عدد فندک،۲۴۰عدد نوشابه انرژی زا و ۱۲۰عدد کمپوت آناناس قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

صادقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌های کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نیکشهر قاچاق کالا را تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور عنوان کرد و تصریح داشت: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار