عبداللهی گفت: دولت‌های گذشته با راه ندادن بخش تعاون در اقتصاد، قوانین کشور را زیر پا گذاشتند و امید است سهم تعاون در اقتصاد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در نشست با حضور وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس اظهار کرد: اتاق تعاون ۲۸ سال گذشته با عضویت اتحادیه‌های تعاونی سراسری تاسیس شد که ۵۸ اتحادیه ملی هم اکنون عضو اتاق تعاون کشور هستند.

وی افزود: سهم اتاق تعاون در اقتصاد کشور بر اساس قانون اساسی باید بیشتر از این‌ها باشد، اما سهم این بخش متاسفانه بسیار کمتر از میزان تعریف شده است.

رئیس اتاق تعاون ایران بیان کرد: در ۱۰ سال گذشته توجه به بخش تعاون نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده که این موضوع را می‌توان به دلیل دیدگاه دولت گذشته دانست چرا که اعتقادی به توان بخش خصوصی و تعاونی نداشت.

عبداللهی ادامه داد: با روی کار آمدن رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید، امید می رود که سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور افزایش چشم گیری پیدا کند چرا که از تعاریف وی از بخش تعاون می‌توان این برداشت را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دولت‌های گذشته با راه ندادن بخش تعاون به اقتصاد کشور، قانون را زیر پا گذاشتند، اما امیدواریم با حضور رئیس جمهور جدید و وزیر پیشنهادی وزارت کار، در اجرای قانون رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار