شرکت تویوتا با راه اندازی طرحی در برزیل قصد دارد در ازای دریافت محصولات کشاورزی به کشاورزان خودروهای مختلف بفروشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کارز کوپز؛ شرکت تویوتا از سال ۲۰۱۹ طرح پایلوتی با نام Barter را در کشور برزیل آغاز کرده است. این طرح اکنون در ۹ استان این کشور گسترش پیدا کرده و مخصوص کشاورزان است. این طرح به کشاورزان اجازه می‌دهد هنگام خرید خودرو به جای پرداخت پول نقد از محصولات برداشت شده خودشان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید

نسل جدید تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ با سری J300 و تحول در طراحی معرفی شد


خودروهایی که با غلات معاوضه می‌شوند

تویوتا گفته که ۱۶ درصد از مشتریانش در برزیل در کشاورزی و صنایع مربوط به آن کار می‌کنند. با آغاز و گسترش این طرح، ژاپنی‌ها امیدوار هستند تعداد مشتریانشان بیشتر شود. مدیر فروش این شرکت در برزیل اعلام کرد که طرح بارتر اولین کانال در برزیل است که با استفاده از آن می‌توان از راه مبادله غلات، خودروی جدیدی را خریداری کرد. او افزود با این طرح تویوتا به کشاورزان برزیلی و دیگر فعالان این حوزه کمک می‌کند و با اینکار حضورش در این کشور نیز پررنگ‌تر می‌شود.

پیشنهادی جذاب برای کشاورزان، تعویض خودروهای تویوتا با ذرت و سویا

این خودروساز ژاپنی در این طرح جدید چند محصول کشاورزی را قبول می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به ذرت و سویا اشاره کرد. قیمت این محصولات هم براساس قیمت خودرو محاسبه می‌شوند. خودروی هایلوکس، شاسی‌بلند SW4 و کرولا کراس از مدل‌هایی هستند که در این طرح شرکت دارند. این خودرو‌ها به وسیله تیم‌های مخصوص تویوتا و از طریق نمایندگی‌های این شرکت در ازای دریافت محصولات، به خریدار تحویل داده می‌شوند. تویوتا اعلام کرد تعداد این نمایندگی‌ها در آینده افزایش پیدا می‌کند.

پیشنهادی جذاب برای کشاورزان، تعویض خودروهای تویوتا با ذرت و سویا

فابریسیو مازایا، معاون ارشد شرکت NovaAgri که بخشی از سهامش در اختیار تویوتا است، درباره این طرح گفت که بازار محصولات کشاورزی و صنایع مربوط به آن پتانسیل‌های رقابتی بسیار زیادی دارد و با انجام این طرح خودرو‌هایی منحصر به فرد در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد. کشاورزانی هستند که همیشه آرزو داشتند یک هایلوکس داشته باشند و اکنون در این طرح می‌توانند به این آرزو برسند. او در ادامه افزود:" تویوتا با راه اندازی این طرح می‌خواهد سهم بیشتری در بازار خودروی برزیل داشته باشد. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار