سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل جدید لیگ برتر کشورمان همچنان معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۲ هفته از پایان رقابت‌های لیگ بیستم گذشته و نقل و انتقالات فوتبال کشورمان برای فصل جدید آغاز شده است. نقل و انتقالاتی که خیلی از تیم‌ها در آن بسیار فعال بودند و در همین ابتدای راه بسیاری از بازیکنان مد نظر خود را جذب کرده اند، اما مدیران تیم فوتبال آلومینیوم اراک بر خلاف دیگر تیم‌ها حتی در انتخاب مربی خود نیز به مشکل خورده است و تا کنون سرمربی دومین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را انتخاب نکرده اند.

نیمکتی که مربیان مطرحی مانند علیرضا منصوریان و جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان از جدی‌ترین گزینه‌های هدایت آن هستند، اما تا به امروز هیچ چیز درباره سرمربی فصل بعدی این تیم با وجود جلسات پر تعداد مدیران آلومینیوم مشخص نشده است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک اولین فصل حضور خود را با هدایت رسول خطیبی آغاز کرد  و این سرمربی در اواسط فصل اراک را به مقصد تبریز و تیم فوتبال تراکتور ترک کرد. پس از خطیبی اراکی‌ها نیمکت سرمربیگری خود را به علیرضا منصوریان و کادرش سپردند که در ۱۰ بازی نخست خود شکستی را تجربه نکرد و شرایط خوبی را در تیم خود سپری می‌کرد، اما ۵ شکست متوالی در پایان فصل وضعیت را برای ماندن منصوریان در اراک سخت کرد.

با این وجود منصوریان همچنان یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت سرمربیگری آلومینیوم است، نیمکتی که به نظر می‌رسد گزینه‌های متعدد و مطرحی  شانس نشستن روی آن را دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار