هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ بازی و به صورت همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه موفق شدند برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کنند. نتایج مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان ۶ - فرش آرای مشهد صفر

در اولین بازی حساس امروز تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد برابر هم قرار گرفتند و در پایان تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد در دیداری پر گل و جذاب حریف خود را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد. در این مسابقه که به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد، سعید احمد عباسی (۵گل) و مهدی مهدی خانی موفق شدند برای گیتی پسند گلزنی کنند.

کراپ الوند قزوین ۳ - فولاد زرند ایرانیان ۳

در دیگر بازی مهم امروز ۲ تیم کراپ الوند قزوین و فولاد زرند ایرانیان در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. گل‌های کراپ را در این مسابقه مسلم رستمی‌ها (۲گل) و مهدی جاوید به ثمر رساندند و گل‌های فولاد هم توسط کامبیز گمرکی (۲گل) و مبین یقین لو به ثمر رسید.

شهروند ساری یک - سن ایچ ساوه ۴

دیگر بازی مهم امروز بین تیم‌های شهروند ساری و سن ایچ ساوه برگزار شد و در پایان تیم سن ایچ ساوه موفق شد میزبان خود را با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد راه برداشته و ۳ امتیاز شیرینی را نصیب خود کرد. این بازی به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد. گل‌های سن ایچ را در این بازی مجید خزائی (۲گل)، علی رستمی و علیرضا جوان به ثمر رساندند و تک گل شهروند را هم سجاد رنجبر وارد دروازه سن ایچ کرد.

مس سونگون ۱۱ - چیپس کامل مشهد صفر

در دیگر بازی حساس امروز تیم‌های مس سونگون و چیپس کامل مشهد رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان تیم مس سونگون جشنواره گل به راه انداخت و توانست حریف خود را با نتیجه عجیب و پر گل ۱۱ بر صفر شکست دهد. در این مسابقه که به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر شهید پور شریفی برگزار شد فرهاد فخیم (۳گل)، سالار آقاپور، حمید احمدی، حمزه کدخدایی، بهمن جعفری، سعید تقی زاده و محمد حسین در خشانی موفق شدند برای مس گلزنی کنند.

راگای تهران یک - مقاومت البرز ۴

در دیگر بازی حساس امروز تیم‌های راگای تهران و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مقاومت موفق شد با نتیجه ۴ بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. در این مسابقه که به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر آیت الله طالقانی شهر ری برگزار شد، سهیل جامدی، علیرضا ابوالقاسمی فرد، سجاد مسیحی و شهاب طالبی موفق شدند برای مقاومت گلزنی کنند. همچنین تک گل راگا هم توسط الیاس براتی به ثمر رسید.

ملی حفاری اهواز ۲ - سپاهان اصفهان یک

در دیگر بازی امروز ۲ تیم ملی حفاری اهواز و سپاهان اصفهان مقابل هم قرار گرفتند و در پایان تیم ملی حفاری موفق شد با نتیجه نزدیک ۲ بر یک سپاهان اصفهان را شکست داده و ۳ امتیاز بسیار شیرین را نصیب خود کرد. گل‌های ملی حفاری را در این مسابقه رحمان اسکندری و فرشاد کلاه کج به ثمر رساندند و تک گل سپاهان هم توسط مجتبی حسن نژاد زده شد.

مجتمع فردوس قم ۲ - زندی بتن کلاردشت ۴

در آخرین بازی امروز هم تیم‌های مجتمع فردوس قم و زندی بتن کلاردشت برابر هم قرار گرفتند و در پایان تیم زندی بتن کلاردشت موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. در این مسابقه که به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، سعید قلندری و مسعود عباسی برای فردوس قم گلزنی کردند و مهدی دهقان نژاد (۲گل)، رحمان سارانی، علی آقا احمدی هم گل‌های زندی بتن را به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار