نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: ورود مجدانه و تخصصی رئیس قوه قضاییه به ایجاد رویه برای حل و فصل پرونده‌های کثیرالشاکی، بار سنگینی را از دوش مراکز و قضایی برمی‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد درباره ورود رئیس قوه قضاییه به «اصلاح برخی رویه‌های غلط یا همراه با اشکال در ساختار عدلیه» و موضوع مهم «پرونده‌های کثیرالشاکی» گفت: ورود مجدانه و تخصصی رئیس قوه قضاییه به ایجاد رویه برای حل و فصل پرونده‌های کثیرالشاکی، هم سبب تسهیل و تسریع در جبران خسارت مالباختگان و شکات این قبیل پرونده‌ها می‌شود و هم بار سنگینی را از دوش مراکز و مسئولان قضایی برمی‌دارد.

وی افزود: البته باید این موضوع را نیز مدنظر قرار داد که به دلیل محدودیت در بودجه، قوه قضاییه به لحاظ نیروی انسانی در مضیقه است و همین امر سبب کند شدن روند رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی می‌شود.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: قوه قضاییه تأثیر فراوانی در حل مشکلات و گشایش مسائل مردم ایفا می‌کند و در این قوه به بسیاری از دعوا‌ها و شکایات رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: در رأس کار‌هایی که قوه قضاییه می‌تواند انجام بدهد فصل خصومت و برداشتن مشکلات از سر راه مردم است و حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سالها است که در قوه قضاییه با جنبه‌های مختلف آشنایی دارد.

وی افزود: بعد از آیت‌الله رئیسی به نظر می‌رسد حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای قدم در راه وی گذاشته و پخته‌تر از قبل برای حل مشکلات مردم پا در عرصه عمل گذاشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: ورود مجدانه رئیس قوه قضاییه در راستای حل و فصل پرونده‌های کثیرالشاکی، گام مهمی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و شاکیان این قبیل پرونده‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.