اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی قرار است جهت دریافت روادید فردا به سفارت لیتوانی بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان از یک ماه دیگر باید کار خود را در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ شروع کند. از همین رو بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی قبل از شرکت در این مسابقات قرار است جهت دریافت روادید و انجام مقدمات حضور در جام جهانی فردا به سفارت لیتوانی بروند.

کادر فنی تیم ملی فوتسال چندی پیش نام ۲۵ بازیکن را برای شرکت در مسابقات جام جهانی به فیفا اعلام کرد که از این تعداد ۱۶ بازیکن راهی لیتوانی خواهند شد.


بیشتر بخوانید


با توجه به این که لیست اصلی بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی هنوز قطعی نشده است، به همین دلیل ۲۵ بازیکن معرفی شده به فیفا فردا به سفارت لیتوانی در ایران خواهند رفت تا مقدمات مربوط به دریافت روادید را پشت سر بگذارند.

اسامی ۲۵ بازیکن معرفی شده به فیفا برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مسعود محمدی، سعید مومنی، سینا پرکاس، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور، حسین طیبی، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمد شجری، بهزاد عظیمی، سالار آقاپور، طا‌ها نعمتیان، مسلم اولاقباد، میثم خیام، محمد حسین درخشانی، علی ابراهیمی، مهدی کریمی، سهیل جامدی و محمد نجف زنگی.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار