امیررضا کوشانی از وضع این روز‌های تئاتر گلایه کرد و پیشرفت فرهنگ جامعه را در گرو رونق تئاتر دانست.

امیررضا کوشانی، بازیگر جوان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تبعیض موجود در بین گروه‌های تئاتری گفت:  صد در صد تفاوت بین گروه ها وجود دارد، زیرا عوام ناخوداگاه به سمت تماشای تئاتری که در آن چهره‌ها حضور دارند می‌روند. این امر باعث می‌شود در حق تئاتر‌های بدون سلبریتی و ناشناخته اجحاف شود و امیدوارم مردم از امثال من و گروه‌های مثل گروه ما حمایت کنند.

وی درباره مشکلات فعلی تئاتر توضیح داد: وضعیت به همین منوال پیش بِرود اوضاع خیلی خطرناک می‌شود. اصلا شرایطی خوبی نداریم و امیدوارم مسئولان امر بتوانند کاری کنند تا چراغ تئاتر دوباره روشن شود. ما از همه چیز گذشتیم و امدیم تئاتر کار کنیم تا به رویای کودکی خود برسیم، اما اصلا حمایت نمی‌شویم. اوضاع خیلی بد است و اگر همینطور پیش برود، در سال‌های آینده تئاتری وجود ندارد و مردم باید برای تغییر مسائل فرهنگی سراغ مضامین دیگر بروند.

این هنرمند در ادامه درخواست‌های خود از وزیر فرهنگ آینده را چنین مطرح کرد: امیدوارم دولت آقای رئیسی بتواند یک کاری برای فرهنگ این مملکت انجام دهد و ما هم بتوانیم به وسیله تئاتر کشوری پویا داشته باشیم، زیرا جامعه‌ای که به تئاتر بها میدهد قطعا کشوری پویا و رو به جلو دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار