رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری آیین عزاداری خودرویی، از بیست و چهارم تا بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۰ برابر با چهارم تا دهم محرم در بوستان کوهستانی دراک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی جعفری رییس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: با توجه به استقبال شهروندان از عزاداری خودرویی محرم پارسال، امسال نیز این برنامه با همکاری مجموعه شهرداری، بسیج هنرمندان استان فارس و یک مؤسسه فرهنگی در فضای پارک کوهستانی دراک شیراز اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: این دومین محرم متوالی است که شیوع ویروس کرونا، فرصت سوگواری و عزاداری‌های هیأتی و جمعی را از مردم دریغ کرده است، اما با توجه به شرایط مناسب بوستان کوهستانی دراک و تجربه پارسال که با استقبال محبان اباعبدالله الحسین (ع) مواجه شد، فضای برگزاری مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بوستان کوهستانی دراک فراهم شده و شهروندان می‌توانند از ۲۴ تا ۲۸ مرداد هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در این مراسم شرکت کنند.

مطابق سال ۹۹، این مراسم از شبکه رادیویی فارس بر روی موج اف ام و نیز از صفحه رسمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در ایسنتاگرام به نشانی (@farhangi.shiraz) به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.