بطور میانگین روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در ماکو در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، چند وقتی است که وضعیت قرمز کرونایی در ماکو حاکم شده و آژیر‌های خطر و هشدار دهنده از سوی مدافعان سلامت در این شهر به صدا درآمده است. روند روبه رشد تزریق واکسن کرونا در ماکو

برای جلوگیری از سرایت بیشتر بیماری و قطع زنجیره ابتلا؛ واکسیناسیون سراسری در شهر ماکو شروع شده و همچنان با قدرت ادامه دارد.

ساعت کار مرکز تجمیع واکسیناسیون کرونا از ساعت نه صبح تا ساعت یک ظهر و از ساعت دو ظهر بعد از ظهر تا ساعت شش بعد از ظهر می‌باشد و بطور میانگین روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر واکسینه می‌شوند.

رشد ابتلای، بستری و مرگ و میر‌های بالا در شهر ماکو عاملی است که شهروندان باید بیش از پیش در کنار رعایت موارد بهداشتی توجه ویژه‌ای به واکسیناسیون داشته باشند.

دکتر محبعلی زاده معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت:تا به امروز مجموع واکسن‌های تزریق شده ۱۵۳۵۶ دز هست، که از این تعداد بار اول ۱۲۶۵۱ دز هست و ۲۷۰۵ دز بار دوم تزریق شده است، و ۷۰ درصد گروه‌های سنی را تزریق کردیم.

او گفت: از آغاز شیوع همه گیری کرونا؛ در شهرستان ماکو بیش از ۱۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا و ۱۲۳ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.