دیانت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همسو بودن اعضای کابینه دولت سیزدهم، نقطه قوت آن است/ رئیس جمهور از همه ظرفیت‌ها استفاده کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همسو بودن اعضای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، نقطه قوتی است که دولت را در مسیر کارآمدی قرار می‌دهد.

محسن دیانت، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ویژگی‌های کابینه پیشنهادی دولت گفت: همسو بودن کابینه نقطه قوتی است که می‌تواند نقش مهمی در اداره دولت داشته باشد و آن را در مسیر کارآمدی قرار دهد.

دیانت افزود: امروز مشکلات زیادی در زمینه‌های آموزش و اقتصاد در سطح کلان داریم که وزرای اقتصاد، علوم و آموزش و پرورش باید تلاش بسیاری برای حل مشکلات این حوزه‌ها داشته باشند، البته که حضور شخصیت کار کشته‌ای که دارای عملکرد قوی در این زمینه باشد می‌تواند به حل مشکلات این حوزه‌ها کمک کند.

او درباره حضور شخصیت‌های مطرح در کابینه گفت: برخی شخصیت‌ها هستند که کارنامه خوبی دارند و با جریان دولت همفکر و همسو هستند، ولی نمی‌توانند در جایگاه وزارت به خوبی ظاهر شوند، این به این معنی نیست که این افراد مخالف دولت هستند، بلکه وزارت جایگاه مناسبی برای آن‌ها نیست؛ این افراد می‌توانند در سمت‌های اجرایی و مشاوره‌ای در کنار دولت قرار گیرند و دولت را در مشکلات مختلف همراهی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: یکی از موارد دیگری که رئیس جمهور باید درباره چیدن کابینه و اعضای دولت در نظر بگیرد، فراجناحی بودن آن است که باید همه تفکرات را در خود جای بدهد.

دیانت در پایان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در دولت قبل رخ داد، امروز مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف کشور داریم که رئیس جمهور باید با در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌ها، نیرو‌های مختلف با تفکرات متفاوت را مورد استفاده قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم پرند
۱۰:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور وآقای رستمی شهر پرند یک هنرستان دولتی دارد فاز 6 پرند یک کلاس ریاضی دارد رییس شرکت عمران پرند بودجه وهشت سال را به فنا دادند رسیدگی کنید
آخرین اخبار