مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: ۴ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان فعال بوده و در ۴ ماه گذشته ۱۱ هزار و ۷۵۵ برگ معاینه فنی صادر شده است.

او افزود: در مدت یاد شده ۱۳ هزار و ۷۵۶ وسیله نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند که حدود ۸۵ درصد آنها در آزمون‌های معاینه فنی قبول و گواهی معاینه فنی را دریافت نموده‌اند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده ۲ هزار مورد است که یک هزار و ۴۴۲ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده‌اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: از ۱۳ هزار و ۷۵۶ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی استان تعداد ۱۰ هزار و ۳۱۳ دستگاه در مرتبه اول توانسته‌اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می‌شوند، می‌توانند کمک موثری به شهرها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.