رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: زمین مورد نیاز برای احداث پاسگاه پلیس راه مشگین شهر - اهر خریداری و با تامین اعتبار احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محور‌های مواصلاتی مشگین شهر گفت: این زمین به مساحت ۳ هزار مترمربع خریداری شده که امیدواریم با احداث پاسگاه پلیس راه مشگین شهر - اهر شاهد ارتقای این محور باشیم.

او با اشاره به وسعت راه‌های حوزه استحفاظی مشگین شهر افزود: بیش از هزارو ۳۱۸ کیلومتر طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان است که بیشترین مسیر ارتباطی استان را شامل می‌شود، اما در مقابل آن ماشین آلات و امکانات لازم را جهت نگهداری از جاده‌ها نداریم.

عضو شورای اداری شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در طول چند سال اخیر ۴۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه مشگین شهر به زیر ترافیک رفته است که برای نگهداری آن‌ها نیاز به ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر نیاز داریم افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط مدیر کل راهداری استان اردبیل و نماینده شهرستان مشگین شهر در مجلس بتوانیم این ماشین آلات را تهیه کنیم.

فرج پور بیان کرد: از دیگر مسائلی که امسال با آن درگیر هستیم تعطیلی کارخانه آسفالت در سطح شهرستان است که متاسفانه برای تامین آسفالت جهت لکه گیری جاده‌ها با مشکل مواجه هستیم.

او در خصوص اقدامات انجام شده تصریح کرد: حذف نقاط حادثه خیز پیچ قصابه که بار‌ها موجب واژگونی خودرو‌ها شده بود اکنون در مرحله نهایی و آسفالت ریزی می‌باشد همچنین عملیات بهسازی سه راه مشیران جهت حذف محل‌های حادثه خیز از دیگر پروژه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود که با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان به اتمام رسید و تقدیم مردم عزیز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از لکه گیری و روکش آسفالت روستای اردوخانکندی تا صلوات در محور مشگین شهر پارس آباد به طول ۳ کیلومتر خبرداد و گفت: در تلاش هستیم تا عملیات روکش آسفالت مسیر‌های مشگین شهر به اهر، لنج آباد، قلعه قهقهه، اکوکمپ دورنا، کوجنق به خانکندی پایان فصل کاری انجام شود.

فرج پور احداث رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی راهی بین راهی ساوالان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در محور اهر مشگین شهر را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا گشت‌های راهداری و ترابری بطور مستمر از پایانه‌های مسافری و ناوگان‌های عمومی مسافربری بازدید می‌کنند و نظارت ویژه‌ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تجهیزات ایمنی و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.