مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۱۱ هزار برگ معاینه فنی خودرو‌های سنگین در سطح استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: در ۴ ماه گذشته ۱۱ هزارو ۷۵۵ برگ معاینه فنی صادر شده است.

او از فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان خبر داد و افزود: در مدت یاد شده ۱۳ هزارو ۷۵۶ وسیله نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که حدود ۸۵ درصد آن‌ها در آزمون‌های معاینه فنی قبول و گواهی معاینه فنی را دریافت کرده اند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را ۲ هزار مورد عنوان کرد و گفت: هزارو ۴۴۲ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وثوقی افزود: از ۱۳ هزارو ۷۵۶ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان ۱۰ هزارو ۳۱۳ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

او بیان کرد: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می‌شوند می‌توانند کمک موثری به شهر‌ها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.