مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پایان عملیات احداث فضای سبز ۴ هزار و ۳۵۰ مترمربعی واقع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عطاء الله ساعدموچشی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهارداشت:احداث فضای سبز در نقاط مختلف سطح شهر با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز در حال اجرا است.

او افزود:بلوار انتظام یکی از بلوار‌های سطح منطقه است که از دو سال گذشته عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: احداث بیش از ۲۶ هزار متر مربع فضای سبز، کف فرش پیاده‌رو، نصب مبلمان پارکی و ست ورزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در راستای ساماندهی بلوار انتظام است.

ساعد موچشی گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز در سالجاری عملیات احداث فضای سبز به متراژ ۴ هزار و ۳۵۰ متر مربع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی اجرا شد.

او افزود: اجرای ۲ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۴ هزار مترمکعب خاکریزی با خاک نباتی و اجرای عملیات جدولگذاری به صورت تک جدول به طول ۳۵۰ متر از عمده عملیات عمرانی صورت گرفته به منظور تکمیل عملیات احداث فضای سبز بوده است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات نهال کاری با استفاده از نهال توری و جوهر و کاشت درختچه‌های زرشک، یوکا و ترون، ایجاد روشنایی و احداث سکوی نشیمن نیز انجام شده است و ست بازی کودکان هم در این بلوار نصب می‌شود.

ساعد موچشی افزود: برای تامین آب جهت آبیاری فضای سبز احداث شده نیز چاهی به عمق ۱۴ متر حفر شده و یک مخزن ۴۵ مترمکعبی نیز تعبیه شده است و آبیاری این فضای سبز هم به روشن نوین انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: فضای سبز ، نهال کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.