معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از روند افزایشی ابتلا به کرونا ویروس و بستری بیماران کرونایی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوذر کلانترفرد، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا ویروس در این شهر گفت: ظرفیت بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر تکمیل شده است و به بیمارستان تامین اجتماعی اعلام کرده‌ایم که در حالت آماده‌باش قرار بگیرد تا در صورت نیاز، بیماران جدید کرونایی در این بیمارستان بستری شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰۰ بیمار نیز در کلینیک تزریق رمدسیویر به صورت سرپایی خدمات دریافت می‌کنند، افزود: در این پیک، بیماران کرونا ویروس سریع‌تر بدحال می‌شوند و مدت زمان بستری این بیماران نیز بیشتر شده است.

کلانترفرد بیان داشت: ۳ زن باردار مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان بستری شدند که پس از زایمان آن‌ها، ۲ نوزاد نیز درگیر شده بودند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد: روند بستری بیماران کرونایی همچنان افزایشی است و در حال ظرفیت‌سازی جدید در بیمارستان هستیم، اما ظرفیت محدود است و مردم باید مراقبت کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: با وجود واکسیناسیون کادر درمان، شاهد ابتلای مجدد آن‌ها به کرونا هستیم و دچار کمبود نیروی انسانی نیز شده‌ایم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار