مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از درخشش دانش آموزان این ناحیه در جمع برگزیدگان جشنواره ایده‌های خلاقانه جامعه شناسی خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا تقی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: ۵ نفر از دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی نورا این ناحیه توانستند با درخشش خود در جشنواره ایده‌های خلاقانه جامعه شناسی و تفکر و سواد رسانه‌ای دانش آموزان متوسطه دوره دوم خوزستان در جمع برگزیدگان استان قرار گیرند.

او افزود: دانش آموزان هدی دینار زاده در طراحی پوستر با موضوع دوره رنسانس مقام اول، نسترن حسن نژاد در نقاشی با موضوع ناسیونالیسم مقام دوم، نرگس صالحی در طراحی پوستر رنسانس و زمینه‌های تاریخی آن مقام دوم، فرنوش رحیمی در طراحی پوستر انواع استعمار مقام سوم و دانش آموز راضیه حمدانی در طراحی پوستر نمونه‌های استعماری مقام سوم خوزستان را کسب نمایند.

تقی زاده در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همگان و توفیق بهره مندی از ایام عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، کسب این عناوین برگزیده را به این دانش آموزان و مجموعه تعلیم و تربیت ناحیه ۲ اهواز تبریک گفتند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.