هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره علت خارج شدن احسان حدادی از رنکینگ جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت خارج شدن  احسان حدادی از رنکینگ فدراسیون جهانی اظهار کرد: یک ورزشکار باید چند مسابقه بدهد تا جایگاهی در رنکینگ جهانی داشته باشد که تعداد مسابقات حدادی کم بوده به همین علت نام او در رتبه بندی جهانی نیست.

صیامی درباره وضعیت احسان حدادی گفت: در حال حاضر ذهن حدادی درگیر شرکت در مسابقات لیگ دو و میدانی است. به هر حال وضعیت شیوع ویروس کرونا بهتر شود، ما ۲ مرحله پایانی لیگ دو و میدانی را برگزار می‌کنیم. حدادی عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد است و او در مرحله اول مسابقات شرکت کرده و قصد دارد در مراحل بعدی لیگ هم حضور یابد.

حدادی و سایر دوندگان برای بازی های آسیایی سال آینده آماده می شوند

او افزود: بعد از پایان لیگ دو و میدانی، ورزشکاران مدتی استراحتی می‌کنند. ما قصد داریم دوره آماده سازی برای احسان حدادی و سایر دوندگان را فراهم کنیم تا برای بازی‌های آسیایی سال آینده و مسابقات داخل سالن در قزاقستان آماده شوند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه حسن تفتیان در مرحله دوم لیگ دو و میدانی شرکت می‌کند، گفت: بله، تفتیان عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد است و او در این مسابقات شرکت می‌کند.

صیامی درباره وضعیت مهدی پیرجهان و فرزانه فصیحی گفت: من پیگیر وضعیت پیرجهان هستم و او همراه با تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات لیگ دو و میدانی شرکت می‌کند. همچنین  فرزانه فصیحی هم عضو تیم دو و میدانی بانوان سپاهان است و او هم در این مسابقات شرکت می‌کند.

مراحل باقی مانده لیگ دو و میدانی را در شهریور ماه برگزار می‌کنیم

او درباره زمان برگزاری مراحل بعدی لیگ دو و میدانی بیان کرد: بعد از اینکه مسابقات جوانان جهان در کنیا به پایان رسید، اگر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و فدراسیون پزشکی و ورزشی به ما اجازه انجام مسابقات لیگ دو و میدانی را بدهند در آن صورت سعی می‌کنیم ۲ مرحله باقی مانده لیگ دو و میدانی را تا شهریور ماه برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد:  ما دنبال این هستیم که مسابقات لیگ دو و میدانی را در شهرستان‌ها برگزار کنیم و پیش بینی کردیم که مرحله دوم مسابقات در اراک یا خرم آباد برگزار شود و مرحله سوم را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم.

صیامی بیان کرد: طبق برنامه ۹ دونده جوان کشورمان روز گذشته عازم مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کنیا شدند. کسب ۹ سهمیه از سوی ورزشکاران جوان ما در این رقابت‌ها یک رکورد محسوب می‌شود و از لحاظ کمی بسیار ارزشمند است. همچنین من احساس می‌کنم که اتفاقات خوبی در کنیا برای ورزشکاران ما رخ می‌دهد. امیدوارم که جوانان ما به فینال مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه یابند و حتی آن‌ها بتوانند مدال هم کسب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار