کانال تلویزیونی پاکستان اعلام کرد انفجار یک کامیون در شهر «کراچی» در جنوب پاکستان ۱۳ کشته و چند زخمی برجا گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کانال تلویزیونی پاکستان (Geo TV) امروز  یکشنبه گزارش داد که بر اثر انفجار یک کامیون در شهر «کراچی» در جنوب پاکستان دست کم ۱۳ نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این انفجار با نارنجک دستی انجام شده است.

رجا عمر خطاب، رئیس بخش مبارزه با تروریسم، در این باره به خبرنگاران گفت: نارنجک قبل از اینکه به کامیون اصابت کند، منفجر شده  و شواهد نشان می‌دهد که عاملان انفجار سوار بر موتورسیکلت بودند.

در میان کشته شدگان یک پسر ۱۳ ساله نیز وجود داشت که در بیمارستان جان خود را از دست داد. هفت نفر دیگر نیز تحت درمان هستند.

پلیس می‌گوید این حادثه می‌تواند در نتیجه اختلافات خانوادگی یا اقدام تروریستی باشد و تحقیقات درباره علت اصلی آن در حال انجام است.

هفته گذشته نیز، پلیس پاکستان از کشته شدن ۲ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰ نفر در انفجاری در شهر «کویته» پاکستان خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که ۲ فرد جانباخته در این حادثه مأموران پلیس بودند. منبع این انفجار موتور سیکلتی اعلام شد که یک ون حامل نیرو‌های پلیس را هدف گرفته بود.

این انفجار در حالی اتفاق افتاد که هفته گذشته «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، نقش پاکستان در پیشبرد مذاکرات صلح افغانستان را حیاتی خواند.

وزیر کشور پاکستان نیز با اشاره به موضع تغییر ناپذیر پاکستان مبنی بر ضرورت صلح و ثبات در منطقه گفت: پاکستان اجازه نمی‌دهد از خاک این کشور علیه هیچ کشوری استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار