رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: افراد مبتلا به کرونا، باید خودمراقبتی و قرنطینه خانگی را به شدت جدی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افراد مبتلا به کرونا، باید خودمراقبتی و قرنطینه خانگی را به شدت جدی بگیرند؛ همچنین مصرف دارو‌های تقویتی و حمایتی از اقدام هایی هستند که یک فرد مبتلا به کووید-۱۹، باید انجام دهد.

او افزود: عده‌ای از مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را در استان رعایت نمی‌کنند و عادی انگاری در بین آن‌ها به شدت زیاد شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: با وجود اینکه هم‌اکنون در اوج بیماری کووید-۱۹، و موج پنجم این بیماری به سر می‌بریم و علی‌رغم همه توصیه‌ها، شیوه نامه‌های بهداشتی، با جدیت در کشور اجرا نمی‌شود و این جای تعجب دارد.

او اظهار داشت: به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، طول موج خیز پنجم بیشتر شده است، همچنین شدت و مدت زمان طولانی است که با این خیز مواجه‌ایم تعداد زیادی از هم استانی‌ها را نیز از دست دادیم.

جزایری تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان بدون منت پذیرای بیماران است و وظایف خود در خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد، اما گرفتاری‌هایی که برای خانواده‌ها به سبب عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ایجاد می‌شود به مراتب اثرات بدتری دارد.

او ادامه داد: شهروندان از برگزاری هرگونه دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در تجمعات خودداری نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار