شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با رشد یک هزار و ۵۱۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۸۲ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران امروز (۲۴مرداد ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۱۷۰  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی قرار گرفت.

در ادامه روند صعودی بازار در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۵۱۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۸۲ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


پارس، شتران و فملی در این لحظه تاثیر گذارترین نماد‌ها در بورس بوده‌اند و نماد‌های سپید، برکت و شتران نیز پراکنش‌ترین نماد‌ها در این لحظات هستند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۴ مرداد ماه

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۴ مرداد ماه
در ساعت ۳۰: ۱۰ شاخص کل بورس به روند مثبت خود ادامه داد و با رشد ۹ هزارو ۸۰۵ واحدی روی پله یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز ۳ هزار ۶۰۳ واحد رشد کرد و روی پله ۴۲۶ هزار واحدی قرار گرفت، تا به این لحظه نماد سپید، کنورو کالا بیشترین تقاضا و غدام، کدما و سنیر بیشترین عرضه را در بورس اوراق بهادار تهران داشتند.

در ساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل ۱۵ هزارو ۴۴۴ واحد رشد کرد و شاخص فرابورس نیز ۱۷۹ واحد رشد کرد و روی پله ۲۱ هزار ۴۸۶ واحد قرار گرفت و نماد‌های شستا، فارس و شپنا بیشترین تاثیر را بر روی شاخص گذاشت و نماد‌های سپید، برکت و شستا پرتراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه هستند.

در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۴۹۸ واحدی روی پله یک میلیون و ۴۹۸ هزار واحدی قرار گرفت در این زمان شاخص هم وزن نیز ۲۱۸ واحد رشد کرد و روی پله ۲۱ هزار و ۵۲۵ واحدی قرار گرفت. تا به این لحظه ۱۱۷ نماد در صف خرید و ۷۰ نماد در صف فروش هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار